Coooncurs..... maaare concurs!
Coooncurs..... maaare concurs! Dragi bloggeri din toată țara, la data de 1 octombrie începe marea competiție, SuperBlog 2012. Premiile sunt pe măsura creativității voastre. Nu uitați să vă înscrieți și mai ales nu uitați să faceți cunoscut SuperBlog-ul pe pagina voastră de internet. Cooooncurs..... maaaaaare concurs!
Probabil că prin acest text aș încerca să fac cunoscut evenimentul dacă aș fi vornicel printr-un sat de munte unde încă se mai respectă tradiția, și aș umbla de dimineață până seara strigând în gura mare până nu mă va mai ajuta nici gâtul. Sau dacă aș fi la mare, la soare aș putea folosi vestitul vaporaș care oferă o plimbare de neuitat pe mare botezându-l SuperBlog 2012 și dând în loc de bilete pliante de prezentare. Dar nu știu cât ar fi de eficient. Așa că dacă tot e o competiție de bloggeri cel mai bine ar fi să profit de domnul internet și să îl exploatez la maxim.
Aș putea începe cu niște reclame la radiourile cele mai ascultate, cum ar fi RadioLynx.ro. Chiar și câteva emisiuni de prezentare în care organizatorii să explice în ce constă competiția ar fi binevenite. Apoi comunitățile online sunt sigur cele care pot oferii cel mai mare ajutor: Trilulilu, 121.ro . Sunt accesate de toată lumea și pot promova evenimentul fără dificultate. Un logo ochios sigur ar stârni curiozitatea internauților.
Promovarea concursului în revistele tipărite nu știu cât ar prinde și de aceea cel mai bine ar fi să profit tot de publicațiile online, gen: Connect, PHOTO Magazine, PRwave, JurnalLifeStyle.ro. Dar cum la noi cel mai bine funcționează puterea exemplului și cum concursul deja are ceva vechime, consider că reclama făcută de cei care deja au participat și au mai și câștigat este de mare ajutor, mai ales că sigur sunt cunoscuți în comunitatea de bloggeri: ArenaIT.net, MoneyWatch.ro, Obisnuit.eu, Robintel.ro și ar putea răspândi cu ușurință știrea.
Pentru o cât mai bună promovare nu se poate folosi doar un singur partener media SuperBlog 2012. Această luptă de răspândire a informației trebuie să se facă pe cât mai multe planuri. Dar eu totuși cred că aș alege să mă focalizez doar pe emisiunile radio. Se știe că cine aleargă după mai mulți iepuri nu prinde nici unul, sau cine face mai multe lucru riscă să nu facă nici unul bine. Așa că nu vreau să îmi asum acest risc și voi căuta să realizez emisiuni în care să invit pe rând realizatorii și sponsorii competiției SuperBlog 2012 pentru ași exprima părerile și așteptările pe care le au de la eventualii participanți. Prima emisiune sigur va fi făcută cu inițiatorul pentru a afla rădăcinile acestui eveniment. Restul sunt sigur că vor veni de la sine. Așa că SuperBlog 2012 tot înainte.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.
Comentarii
Trimiteți un comentariu