Invitatie video de nunta


Sora mea va avea nunta anul acesta. Cum eu mai cochetez cu ale filmatului am hotărât să facem o invitație de nuntă mai speciala, un clip video. Ea s-a ocupat de poveste, apoi am transpus împreună pe hârtie în cadre. 



Un lucru pe care îl știam dar l-am cam ignorat a fost faptul că pe story-board trebuia să ținem evidența la anumite detalii. De exemplu locațiile de filmare nu le notasem și noi am filmat în aceeași locație cadre ce trebuiau filmate în zone diferite. Aici a fost greșeala mea și am fost nevoit să scot acele cadre. Timp a fost suficient și am mai fi putut ieși la filmări, dar am hotărât să mergem înainte fără acele cadre.

Provocarea cea mare a fost un efect de aburi văzut prin alte clipuri, vroiam să transmitem și noi mesajul într-un mod mai intim. Într-o seară încețoșată mi-a venit ideea, cel mai ieftin și mai de efect mod pe care-l puteam fructifica: ceața cu o lumină puternică din spate într-un loc ferit de lumina orașului. După o lună de așteptări, ceața și-a făcut prezența. Ce-i drept în acea seară a fost cam frig, dar ne-am distrat copios și cadrele au ieșit minunate.

Inițial am vrut să editez acest film cu kdenlive sub linux. Am mai editat până acum în el filmulețe mici, a mers foarte bine dar la acest proiect mi-am făcut o grămadă de nervi. Bug-uri la greu, se închidea din senin etc. Din păcate am fost nevoit să renunț.

Încă mai am multe de învățat dar evoluția mea în această direcție se observă zic eu. Mulțumesc pe această cale comunității VSLO. Datorită lor am ajuns să cunosc și să îndrăgesc arta filmului.

Vizionare plăcută


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea