Craciun Fericit tuturor!

Se pare că am făcut o promisiune greu de ținut aici pe blog. Mi-am făcut mie în primul rând promisiunea că voi scrie și actualiza în permanență blogul dar... Anul ăsta profit de acest Crăciun și mă iert :)

Profit de această ocazie să vă împărtășesc un sentiment profund. Vreau să vă mulțumesc tuturor care mi-a fost alături, tuturor celor care m-au tolerat și mau îndrăgit dar și celor care m-au respins. Am învățat multe în acest an și vreau să vă spun că vă iubesc pe toți. Mama, tata, soția și copiii, verișori prieteni și dușmani, am dușmani? :) Anul aceasta am învățat să prețuiesc mai mult natura, ce-i drept doar o ieșire mai de proporții dar cu siguranță anul viitor vor fi mult mai multe.

Îmi doresc ca moșu să-mi dea mai multă înțelepciunea, curajul și puterea de a-mi îndeplini visele. Dragilor, printre toate cadourile care le-ați primit deja, vă doresc să aveți și voi parte și de un cadou asemănător.

Petrecere frumoasă alături de cei dragi. Crăciun fericit!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea