Aparențele contează

De curând am postat pe facebook un articol despre cât de mult contează statutul tău în societate. Este vorba despre un tip căzut pe jos cerând ajutorul trecătorilor. Prima data apare ca un cerșetor, iar a doua oara ca un om de afaceri. Filmulețul este acesta:


Evident tipul este ajutat doar când apare la costum, în cealaltă situație este ignorat total. Nu știu cum vi se pare vouă dar mie unul nu mi se pare deloc normal. Am ajuns la concluzia ca trecătorii din acel moment erau oameni frustrați care cred ca se bucurau de suferința acelui individ. Oamenii dintr-o societate superioara, nu se încurcă cu un bețiv, drogat sau bolnav cerșetor, cine știe pe cine încerci să salvezi. Era o zicală care cred că se potrivește cu ceea ce gândeau trecătorii: "pe cine nu lași să moară, nu te lasă să trăiești".

Ei, am postat filmulețul să sensibilizez lumea și sa subliniez faptul ca și Franța e plina de frustrați, chiar dacă au un nivel de trai mai bun. Nu am avut parte de nici o reacție pe facebook, toți prietenii mei au fost foarte pasivi la așa imagini.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea