Un bărbat în lumea femeilor

         Sunt bărbat. Mai mult de o spumă de ras, un antipespirant, un parfum șiiiii.......și cam atât nu folosesc. Cum pot eu scrie ceva despre niște produse care aparțin lumii femeilor?! Mă simt ca și cum aș încerca să intru într-un teritoriu interzis mie. Și totuși trebuie să fac lucrul acesta. Este un concurs în care trebuie să îmi depășesc limitele și nici nu îmi place să fiu penalizat. Am câteva nopți în care m-am tot gândit ce și cum să scriu. Nici o idee. Mai am câteva zile și termenul limită se apropie. Disperat și cu creierul în pană de idei îmi iau în fugă giaca, îmi trag bocancii în picioare, și în secunda următoare mă trezesc în mijlocul străzii. Trebuie să găsesc ceva ce să mă inspire, trebuie.
            Pașii îmi sunt purtați în vechea cafenea în care îmi pierdeam timpul în vremea studenției. Mă așez la vechea masă ascunsă într-un ungher mai puțin luminat de unde pot vedea pe toată lumea. Îmi aprind cu o mișcare inconștientă o țigară și sorb din cafeaua fierbinte. Dar gândul la articolul pentru SuperBlogSpring 2013 revine obsesiv. Ce fac...ce scriu?! Pe cine să întreb despre produsele Farmec?!! Cel mai bine ar fi să încerc chiar eu produsele, cumpăr câteva, le testez și așa pot să le descriu fără nici o problemă.
          Când această idee genială tocmai îmi străfulgera cerebelul, văd intrând pe ușa care scârțâia din răsputeri două studente, se observa asta după mapa pe care o purtau la subraț. Erau cochete. Mai, mai că îmi venea să le întreb ce cosmetice folosesc, dar timiditatea nu îmi dădea voie. 
          Ca o voință divină, cele două se așează la masa alăturată și despre ce credeți că vorbeau?!! Despre gama Farmec Natural și cât de bine fac tenului produsele pe bază de argan, galbenele și aloe vera. M-am simțit binecuvântat. Părerea pe care o căutam venise. Eram salvat. Își descriau cu  amănunte care aproape mă speriau tabieturile cu care își îngrijeau tenul: cum îl curăță cu demachiant, cum îl hidratează cu diferite creme, farduri, rujuri. Cel mai mult mi-a atras atenția discuția despre Giulia Ambasador gama Farmec Natural, o femeie foarte frumoasă cică. Lucrul acesta m-a determinat să caut și eu toate informațiile pe internet și astfel am aflat și sloganul acestui brand: Indragosteste-te de viata.
timeline_farmec_natural_giulia












              Acum sunt cel mai informat bărbat în materie de creme, demachiante și șampoane din gama Farmec. Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult nu pot spune că sunt produsele, pentru că nu le-am folosit, ci faptul că se adresează femeilor puternice, naturale, care au încrede în ele și care se simt frumoase în orice împrejurare.
                                                                             Acest articol este scris pentru SuperBlogSpring2013.

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea