Mesajul cadourilor

Nu sunt genul care să spun vorbe mari sau care să fac tot timpul cadouri. Dar atunci când le fac, vreau să își lase amprenta în sufletul persoanei care le primește. Din păcate anul acesta luna în care oficial îmi pot răsfăța soția mă prinde departe de casă. Dar, cum atunci când vrei ceva poți, și eu vreau să o surprind. Sunt un om al tehnologiei. De foarte multe ori îmi fac cumpărăturile de pe internet. Pot să caut același produs pe mai multe site-uri, să compar prețurile și totodată să citesc și părerile altor cumpărători despre el. Deci și de data aceasta voi apela la sfântul internet. :)


E destul de greu. Nu știu exact de ce ar avea nevoie, dar știu sigur că nu voi da greș cu o bijuterie. Din site în site ajung la Borealy.

Hmmmm, au o gamă variată de produse care mă vor ajuta să găsesc cadoul perfect. Caut și caut, o groază de bijuterii, parfumuri, flori. Acum e greu să mă decid. Fiind departe de casă trebuie să transmită exact sentimentele pe care le simt pentru ea dar nici nu vreau să le iau la voia întâmplări. Mă gândesc că acum mai mult ca niciodată trebuie să se lege de niște evenimente frumoase care au avut loc în viața noastă.      
 
Am găsit niște cerceluși frumoși roșii sub formă de inimioară. Mi-am amintit de seara în care am cerut-o de soție. Purta o superbă rochie roșie care nu arăta prea mult dar o punea în evidență, era lungă și cu spatele gol. Și acum mă emoționez când mă gândesc la  acel moment. În cinstea acelui moment mă hotărăsc să comand acei cerceluși. Dar parcă nu este suficient. Cu răbdare mai găsesc și un set format dintr-un pandant care se unește într-un set perfect cu cercelușii, un parfum și un trandafir.
Aroma de lemn de santal al parfumului  sunt sigur că îi va aminti de mine, pentru că sunt într-o țară în care santalul e la loc de cinste. 

Totul e roșu, numai inimioare și numai simboluri ale iubirii. Cer să fie împachetate cu multă atenție la detalii pentru că nu mă pot ocupa eu de acest lucru și trebuie să recunosc că nu sunt nici foarte priceput. Cu credința că va fi frumos surprinsă apăs butonul de comandă.

                                                                            Acest articol este scris pentru SuperBlogSpring2013.

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea