Mașina de cusut a mamei

Nu prea am avut legătură cu mașinile de cusut. Am fost genul de băiat care își ajuta mama la gătit și dădea cu aspiratorul dar care și bătea mingea în fața blocului sau fugea, spre disperarea mamei, să înoate în Dunăre. Îmi amintesc totuși că o surprindeam uneori în fața mașinii cosând câte o lenjerie de pat. De croit nu știu dacă croia, eu nu am dat atenție la lucrul acesta. Știu doar că atunci când umbla la mașina de cusut eram terorizat de ațele și scamele pe care le găseam apoi peste tot prin cameră. Oricât se chinuia să le strângă pe toate tot mai rămânea câte una. Uitându-ne pe fotografiile de la grădiniță îmi amintesc că îmi povestea cum mi-a lucrat cu migală fiecare costum pentru serbare. Cică eram cel mai cochet de acolo. Eu nu prea îmi mai amintesc, sigur eram entuziasmat la început apoi nu mai dădeam importanță. Nu e de mirară că a la fel fac și acum la capitolul haine. Noroc că se mai ocupă nevastă-mea de mine, că altfel cine știe cum mai ieșeam pe stradă.


Mașina de cusut a mamei era una veche și destul de mare. Îmi aruncam mereu hainele pe ea atunci când era strânsă sau bodogăneam când mă loveam de ea. Doamne,... ce o mai uram când mă trezeam cu câte o vânătaie care mă mai și durea. 

Masina de cusut Singer Talent 3323
Acum, cum tendința noastră este să ocupăm cât mai puțin spațiu și să facem lucrurile cât mai mici și mai funcționale și mașinile de cusut au mai intrat la apă. Am văzut într-un magazin de electrocasnice o mașină destul de comodă pentru mama, în special că nu mai are pedala aceea pe care apăsa destul de greoi. Ea se plânge mereu de durere de picioare, deci o astfel de mașină e binevenită. Am să urmăresc promoții electrocasnice, și am să îi cumpăr una, SingerTalent 3323, de ziua ei. Am auzit că acestea sunt cele mai bune și cu istorie și recomandări în spate. Cred că o să îi placă. Este mică, așa că nu mai ocupă prea mult loc în casă. Este ușoară, o poate muta unde dorește. Și unde mai pui că știe că coasă mult mai repede și mai bine decât cea veche. Are chiar și diferite programe de cusut, așa că nu o să se mai plângă că iar i s-a rupt acul pentru că e prea tare materialul, sau nu poate să coasă ceva pentru că e prea gros, și pe deasupra nu trebuie să își mai facă nici probleme că nu mai vede să bage ața în ac. Știe să facă lucrul acesta automat. Așadar, am pregătit pușculița și promit că timp de 4 luni voi fi cel mai economicos din lume.


Acest articol este scris pentru SuperBlogSpring2013.

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea