Experiență traumatizantă

Sunt un tip destul de neatent la detalii și ca atare nu prea am dat importanță pilozității feminine, recunosc, până mi-am întâlnit soția. Habar nu aveam de toate modalitățile de epilare: cremă, ceară, aparate, știam doar de lama de ras că doar pe aceea o folosesc și eu. Cum pe mine nu mă deranjează dacă azi am barbă sau nu, nu îmi trecuseră nici o secundă prin cap nici probleme pe care le întâmpină  femeia, toate frustrările și stările de anxietate create de dorința de a arăta cât mai bine pentru ele dar trebuie să recunosc că și pentru noi bărbații și nici durerile suportate.


 Îmi amintesc că eram la mare, plecaserăm pentru prima dată împreună în vacanță, ne pregăteam să mergem la plajă și soția mea, iubita mea pe atunci, nu mai ieșea din baie. Bineînțeles că m-am arătat iritat, ce tot face, pierdem timpul de pomană și cine știe câte am mai spus atunci. Dar mi-am primit lecția cu vârf și îndesat. Am plecat în cele din urmă, ne-am instalat frumos pe nisipul fierbinte și am intrat în apă. S-a încolăcit deodată în jurul meu. Pe o parte a corpului simțeam o ușoară jenă, mă înțepa ceva, era piciorul ei, nu mai era așa fin cum îl știam. Dar de ce, ce se întâmpla doar pe o parte? Îmi fac curajul și îi spun. Răspunsul a fost destul de simplu. Dragul meu, am vrut să îți arăt ce făceam eu în baie în timp ce tu mă tot grăbeai. 

Așa a început lecția mea despre cum se epilează o femeie. Am aflat astfel că dacă ar fi folosit cremă exista posibilitatea să nu se îndepărteze tot părul, dacă ar fi folosit lama, părul ar fi crescut mai repede și cel mai sigur s-ar fi și iritat, așa că a preferat să folosească epilatorul electric, care deși e mai dureros are rezultate mai bune. Curios din fire, întorși în cameră, vreau să testez și eu invenția. Mi-am pus un picior la bătaie. Am amuțit de durere și în secunda următoare l-am aruncat cât colo. Atunci m-a încercat un sentiment de milă pentru cât trebuie să suporte o femeie ca să fie așa cum ne dorim. Am început să mă documentez și pe internet, să caut alte metode de epilare. Am găsit fel de fel de magazine online și fel de fel de produse. Unele aveau chiar reduceri substanțiale, dar tot nu era ceva care să fie măcar mulțumitor dacă nu perfect. Am ajuns amândoi la concluzia că cel mai bine ar fi să meargă la un salon și să se epileze cu ceară. Efectul era bun, însă mi-a cam făcut gaură în buzunar iar timpul petrecut acolo aș  fi preferat să îl petreacă cu mine. 


Epilator Silkn cu lumina intens pulsata Sensepil XL cu 40.000 impulsuri
Dar iată că soluția a apărut. Acum se poate face epilare definitivă, fără durere și nu doar la saloanele de specialitate ci și acasă. Împușc doi iepuri dintr-o lovitură, de fapt trei: nu mi se mai golește portofelul atunci când mă aștept mai puțin, soția va petrece mai mult timp cu familia și mai scapă și de părul nedorit. Pentru că am descoperit aparatul minune, epilatorul Silkn cu lumină intens pulsată Sensepil XL cu 40.000 impulsuri, sunt hotărât să îl câștig pentru ea, că tot e luna femeii. Și dacă nu voi reuși cu siguranță i-l voi face cadou.

                             
                                                               Acest articol este scris pentru SuperBlogSpring 2013.

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea