Drumul spre vacanță

logo-paralela45-250x250Eram hotărât să fug de monotonia oferită de serviciu și probleme zilnice. Deja trecuse ceva timp de când nu am evadat într-o mică excursie. Acum aveam un concediu de 2 săptămâni. Hotărât să văd ceva nou aleg să merg în Barcelona. Am ajuns la Roma, Veneția, Paris, prin Olanda dar niciodată în Barcelona, această frumoasă capitală a Cataloniei.


Am studiat puțin pe internet și am stabilit ce pot vizita. Pe primul loc sunt operele lui Gaudi: Palatul Guell și Parcul Guell iar biserica Sagrada Família este în vârful listei. Această muncă de Sisif este extraordinară, în special că este începută cu mai bine de o sută de ani în urmă și încă nu este terminată. Am observat că și parcul de distracții din vârful dealului Tibidabo este un punct de atracție turistică. Sigur voi găsi un ghid turistic care să îmi facă un tur al orașului. Cum sunt și un iubitor al apei voi face și câteva escapade la Costa Brava. O baie în Mediterana va fi o adevărată binecuvântare.

BarcelonaAm găsit câteva oferte tentante la Agenția de turism Paralela 45, care oferă plecări Charter Costa Brava și Charter Barcelona din București și Cluj. Îmi fac rezervare. Pentru ca am fost băiat isteț profit și de reducerea oferită. Cum timpul trece cu repeziciune îmi pregătesc din timp rucsacul. Nu vreau să îmi iau decât strictul necesar, oricum nu sunt eu cu moda. Câteva tricouri, pantalonii scurți și budigăii pentru plajă sunt suficienți pentru mine. Zborul a fost ok. Ajuns în Barcelona, cobor scările interminabile ale avionului și cu harta în mână, asta ca să mă dau și eu mai deștept, în realitate eram cu GPS-ul mă îndrept spre hotel. Fac un duș și mă pregătesc de noua aventură.

Dacă aveți răbdare o să vă povestesc restul data viitoare.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlogSpring2013

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea