Cutia buclucașă

http://shop.jolidon.ro/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/F1607BI.jpgÎntr-o dimineață mă trezesc buimăcit de sunetul insistent al soneriei. Sunetul devenea deranjant și eu cu mai multă îndârjire mă întorceam de pe o parte pe alta. Sunetul încetează dar eu, după câteva minute de somn mă ridic speriat din pat și mă îndrept spre ușă. Nu mai era nimeni. Dar în fața ușii găsesc o cutie pe care scria: Vacanța perfectă.


Mmm, strâmb din nas, ridic cutia și mă întorc înapoi în pat. Cum nu sunt un curios din fire normal că nu o deschid, mai trag încă un pui de somn. După câteva ore îmi amintesc și eu de ea. O deschid. Urmează încă un bilet: Ghici unde plecăm mâine?!! Ei na, nu aveam nici un plan. Cu cine să plec și unde. Fiind sâmbătă, probabil facem curățenie și vom merge la cumpărături iar seara pe la o cafenea intimă din oraș. În concluzie, nimic special.

Ridic biletul, și sub bilet un costum de baie, de damă. Îl iau și îl analizez. Era marca Jolidon, creat dintr-un material fin și cu un imprimeu floral delicat, de parcă toate orhideele au crescut pe el. Ciudat. Eu nu am comandat nimic pentru soția mea și nici ea nu mi-a spus că ar fi făcut-o. Ce să fac eu cu un costum de baie de femeie. Orientarea sexuală nu mi-am schimbat-o așa că am pus mâna pe telefon și mi-am sunat soția. Încep să îi povestesc totul începând cu fraza: cineva a făcut o glumă proastă...etc., etc. Cum s-a prin despre ce e vorba m-a oprit și m-a întrebat și nu avea și un bilet?

 Nedumerit îi răspund că da: Ghici unde plecăm mâine?!!

 Ei, și unde te trimite cu gândul?

Mare, soare, distracție!!!

Exact, plecăm în Hawaii.

Hawaii, bâigui eu buimăcit de răspunsul dat. 

Ceva nu era în regulă, ori astrele sau puterile divine îmi jucau o festă ori visele se adeveresc. După ce primisem cutia și am adormit la loc am visat că sunt pe o insulă exotică. Femeile purtau costume tradiționale iar la gât și pe cap purtau ghirlande de flori multicolore. Cu o nucă de cocos în mână, întins pe nisipul fierbinte priveam cu mult interes dansurile băștinașilor. Se pare că surpriza soției a fost deconspirată de un vis. Acum vă las pentru că trebuie să pregătesc bagajele. Restul veți afla la întoarcere.


 Acest articol a fost scris pentru SuperBlogSpring2013

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea