Cum ar fi dacă...

Nu sunt eu cel mai bun, dar am voie să îmi imaginez cum ar fi dacă aș deveni un partener media pentru edițiile viitoare SuperBlog. Păi, pe lângă postarea logo-ului pe site-ul meu, aș începe cu prezentarea experiențelor mele, trăite la fiecare ediție SuperBlog la care am participat. Dacă la ediția din 2012 am fost în elementul meu prin existența multiplelor probe de I.T., la Spring SuperBlog 2013 lupta a fost mai dificilă pentru că a trebuit să înfrunt temele feminine și să concurez cu reprezentantele sexului frumos care se pricep foarte bine să scrie despre cosmetice, bijuterii sau poșete. 


Cum nu este suficientă doar experiența mea, aș putea ieși din carapacea-mi și să iau câteva interviuri altor participanți, pe care apoi să le postez pe blogul meu. Astfel doritorii ar putea să cunoască mai multe păreri fără a fi nevoiți să caute prea mult pe net. Realizarea legăturilor dintre un post local de televiziune sau ziare și echipa SuperBlog, cred că ar fi de bun augur. Căutarea unor noi sponsori care să propună noi teme ar duce la dezvoltarea imaginației participanților. Este benefică încercarea de a ne depăși propriile bariere. 

Și pentru ca meniul să fie complet, că tot vreau de ceva vreme să experimentez acest domeniu aș realiza un spot publicitar. Un mic filmuleț, creat de mine, prin care să îmi exprim trăirile, dorințele, așteptările și părerile ar putea lărgii comunitatea SuperBlog, deoarece, consider că de multe ori impactul vizual și auditiv este mult mai puternic decât informația scrisă.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlogSpring2013.

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea