Un cadou, mai multe amintiri


                                                               Trăim într-o lume agitată, trebuie să ajungem repede la serviciu, trebuie sa ne întoarcem repede acasă, să plătim datoriile și altele, însă uităm ce este mai important, să privim la persoanele din jurul nostru, la dorințele lor, la necesitățile lor. Suntem invitați la o petrecere, la o zi de naștere, la un botez,... lasă că o să cumpăr ceva în drum, să acordăm prea mare atenție la detalii nu avem timp.

                Gândindu-mă la cadouri, la modul în care le alegem și mai apoi le dăruim, mi-am amintit de o întâmplare care a avut loc acum câțiva ani. Era ziua de naștere a soției mele. Nu am făcut mare petrecere, doar cât să marcăm momentul: părinți, nași, veri, câțiva prieteni, un tort, o cupă de șampanie. Nimeni nu a venit cu mâna goală, ce-i drept: flori, parfumuri, haine, etc. Atenția mi-a atras-o vara mea. A intrat pe ușă, felicitări, pupături, după cum e obiceiul, apoi... a venit și momentul cadoului: sper să îți vină, dacă nu... faci tu să încapi în el, era un compleu, maiou și pantalon scurt, frumos ce-i drept, însă vizibil mic pentru ea.
M-am uitat la soția mea, luase câteva kilograme în plus în urma nașterii, era puțin stingherită de ceea ce auzise, dar a zâmbit frumos, a luat cadoul, și după ce toată lumea a plecat la așezat într-un colț în șifonier, unde cred că zace și acum. Deși și pană atunci eram atent la ce cadouri cumpăram, din acel moment atenția a fost sporită, și astfel, de Crăciun, căci acesta era următorul moment în care trebuia să îi bucurăm pe cei din jur cu cadouri, am început sa fac o listă cu cei dragi și cu ce le-ar plăcea și mai mult i-ar caracteriza.
                    În capul listei era și încă este soția mea. În acel an, exact de Crăciun, făceam zece ani de când am cerut-o de soție. Pentru că era o sumă rotundă, am vrut să fie un moment și un cadou deosebit care să îi amintească de noi și de decizia noastră, una importantă de altfel. Eram puțin panicat, trebuia ceva deosebit, dar ce anume? Am luat internetul la răsfoit și astfel am ajuns la Borealy, frumos magazin și cu foarte multe cadouri interesante. Pentru că atunci i-am dăruit inelul de logodnă am considerat că tot o bijuterii ar fi frumos să îi dăruiesc. Mi-au plăcut două seturi, doar un inel mi s-a părut prea puțin ca răsplată pentru tot ceea ce mi-a dăruit ea zi de zi în tot acești ani, unul cu inimioare și altul cu trandafiri. Îmi era greu să mă decid, mai mai să le cumpăr pe amândouă, când mi-am amintit că floarea ei preferată este trandafirul roșu, era și prima floare pe care i-am dăruit-o când am împlinit o lună de când eram prieteni, așa că am decis, setul cu trandafiri. Erau niște bijuterii minunate așa cum este și ea, un set de lux cu elemente Swarovski. Știam că îi vor plăcea. Pentru că un cadou frumos nu poți să îl împachetezi decât tot frumos, am profitat de oportunitatea pe care mi-a dăruit-o tot acest site și am ales o cutie simplă dar elegantă, era destul de strălucitoare bijuteria ca să fie încărcată și cutia. Pentru că alesesem deja ce era mai important am continuat să mai cotrobăiesc site-ul, dacă tot comand poate mai găsesc și altceva pentru cei dragi. Astfel am dat și peste un parfum cu aromă de trandafiri. Bineînțeles că l-am cumpărat și pe acela, doream să am cât mai multe elemente care să facă legătură cu momentele importante pentru noi. Dacă inelul i l-am dăruit, într-un loc sfânt pentru toată lumea, în biserică, cadoul acesta am vrut să i-l dăruiesc în locul sfânt pentru noi, în intimitatea oferită de casa noastră unde plutea în aer parfumul iubirii noastre, alături de cei doi năzdrăvani ai noștri,
                     




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012.













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea