În căutarea cadoului perfect



Începutul toamnei coincide oarecum cu ziua de naștere a soției, spun oarecum pentru că ea e născuta pe la jumătaea lui septembrie. Găsirea cadoului perfect sau aproape perfect este în fiecare an o provocare. Dacă nu sunt atent la indiciile pe care mi le dă, răspunsul la întrebările: Ce ți ai dori de ziua ta? sau Ce ai avea nevoie pentru tine? este: Nimic, am tot ce îmi trebuie.

   Ca de fiecare dată iau la cotrobăit magazinele și în final ajung în RealÎntâi mă uit la electronice, pasiunea mea, apoi dau o raită și pe la cosmetice, însă nimic nu mă inspiră. Îmi îndrept atenția spre raionul cu haine și văd că au primit colecția nouă, Toamna 2012, marcă proprie Designers. Analizez fiecare produs în parte. Materialele sunt fine, cusăturile impecabile iar culorile se contopesc cu frunzele copacilor. Găsesc un costul cărămiziu cu o cămașă ce evidențiază feminitatea însă îmi e teamă să nu dau greș cu pantalonul, pentru ca a pus câteva kilograme după nașterecardiganul este superb dar mă hotărăsc să mai caut printre rafturile magazinului. Ceva mai încolo atârna frumos pe umeraș o rochie gri cu mânecile trei sferturi. Nu știu dacă o sa îi placă culoarea însă croiala rochiei sigur o va avantaja. Cusătura de sub sân îi va ascunde burtica, iar culoarea simpla îmi va permite sa o accesorizez cu niște mărgele roșii.
   Căutarea ia astfel sfârșit  Mulțumit de alegerea făcută mă îndrept grăbit spre casă. Opresc și pe la florărie și iau un buchet de flori, totul trebuie să fie perfect și să îmi surprind soția întru totul.
   Ajung acasă. Pentru că petrecerea de ziua ei de naștere a avut loc cu vreo trei zile înainte, nu se mai așteptă la nimic însă am reușit să o uimesc. Emoționată probează rochia și își pune și mărgele. Îi vine ca turnată, sunt mulțumit de alegerea făcută. Încă o data Real se dovedește a fi stilul care ți se potrivește, oriunde, oricând.
            
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea