Etapa 01. Toyota Avensis, marca celor remarcabili


   E o după-amiază călduroasă de toamnă. Mă plimb pe faleza Dunării cu mintea-n nori, cum îmi place mie să-mi relaxez neuronul. Mergând agale, în voia mea, se face remarcat un domn înalt, bine făcut, cu pălărie, putin sur și îmbrăcat la patru ace. Pare cunoscut, dar pentru ca nu am ochelarii pe nas si distanta este destul de mare, nu-mi dau seama din spate cine e. Îl văd că se indreapta spre o mașina berlina.
Analizând silueta eleganta descopăr ce bine se conturează liniile pălăriei cu cele ale mașinii, griul costumului se întrepătrunde  perfect cu culoarea bijuteriei pe patru roți, pantofii cu jantele negre. Ce mai ... o nebunie. Ademenit de peisaj, încerc să mă apropii cât mai mult de subiect, să văd cât mai multe detalii. Canalizat pe gândurile mele și uimit de cât de bine se accesorizează omul cu mașina, distanța dintre noi se micșorează.  Deodată, ca de nicăieri, îmi aud numele....Doru, Doru... Nu-mi vine să cred, să nu-l mai recunosc pe tata?!! El mă striga să intru în mașină să-mi arate noua achiziție. Aspectul lui impecabil se asorta perfect cu detaliile interioare ale mașinii. Asaltat de entuziasm încep să butonez sistemul multimedia avansat Toyota Touch&Go Plus. Îmi conectez telefonul la el și cu niște ochi mari și milogi zic:
- Tată, așa-i că mă lași să conduc și eu puțin?
- Sigur tată, dar cu atenție că are vreo 177 de căluți sub capotă.
- Stai linistit.... scâîââârț.....

Articol scris pentru competiția SuperBlog 2012

Comentarii

  1. bravo, doru! spor la scris și baftă la clasamentul final! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ina, vad ca esti printre fruntasi. Baga tare ca ai deja experienta :)

      Ștergere
  2. Foarte tare acest articol. Multumesc foarte mult.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ce faci atunci cand copilul inghite detergent lichid

Lupta nemiloasă cu demonul din mintea mea