Cum mi-am supravegheat copiii

Doar ce m-am angajat și secretara îmi spune că firma urmează să organizeze o excursie la munte, la Sinaia, cu toți angajații și trebuie să dau un răspuns cât mai rapid dacă mă alătur sau nu. Trebuie să specific că puteam veni însoțiți. Ajuns acasă, deschid subiectul cu soția, bineînțeles că dorește să mergem dar pentru că suntem posesorii a doi prichindei, apar tot felul de mici probleme: cu cine îi lăsăm, și dacă nu vrea nimeni să stea cu ei, putem să-i luăm cu noi? Dacă-i luăm, ce o să facem seara cu ei?...căci nu îi putem lăsa singuri în cameră, nesupravegheați. Eu nu puteam să lipsesc de la petrecere, pentru că noii inginerii urmau să fie prezentați celorlalți angajați, iar soției mele nu îi convenea să rămână acasă, singură cu ei sau în camera de hotel, era și normal.
A doua zi aflu că nu e nici o problemă să merg cu toată familia atâta timp cât ne descurcăm cu transportul, nu puteam ține năzdrăvanii în autocar un timp atât de lung. Pentru că nu am avut cu cine să îi lăsăm, de fapt marea problemă era că cel mic, de doar trei luni, era dependent de sânul mamei, am decis să îi luăm cu noi și să mergem cu mașina personală. Prima problemă a fost rezolvată, dar... am căzut iar pe gânduri căci nu știam cum vom face seara, după cină, cu copii. Mi se prezentase programul, știam că vor fi spectacole și concerte și vom pierde esențialul călătoriei dacă trebuia să stăm cu copii în cameră. Între timp am o idee. Ce ar fi să cumpăr o cameră de supraveghere și să ne putem simți bine, având seara ochiul magic pe copii. Îi culcăm mai devreme montăm camera și îi supraveghem de pe telefon. Știind de Edimax că au scule bune, comand camera IC-7100 și este livrată, numai bine, a doua zi, când și plecăm la drum.
Ajunși la hotel, ne aranjăm puțin în cameră și mă apuc nerăbdător de instalat camera de supraveghere. Datorită tehnologiei Plug and View instalarea a fost floare la ureche, mi-am pus și softul pe telefonul cu Android, m-am conectat cu un username și o parola și totul funcționa ca la carte. Am fost foarte încântat când am văzut că poate trimite email-uri în momentul când detectează mișcare și am zis că asta-i cheia. Dacă se întâmplă ceva noaptea voi fi înștiințat imediat și voi fi în cameră în cel mai scurt timp.
După ce am plecat prin stațiune și am vizitat câteva puncte turistice, am mâncat putin și ajunși în cameră le-am citit copiilor o poveste și au adormit. Am mai făcut un test cu detecția mișcării, am primit un mail și mi-am încurajat soția că totul va fi bine. A fost o seara nemaipomenită, s-a cântat, s-a dansat, mi-am cunoscut noii colegi, totul a fost perfect până când am primit un email pe telefon, cu un screen shot. La restaurantul hotelului, unde avea loc petrecerea, tocmai se anunța că va avea loc un dans oriental pe care doream să îl văd. Mă uit pe softul de monitorizare și văd că băiatul cel mare nu mai era în pat. Speriat am fugit către cameră, pe scări până la etajul 7 căci lifturile veneau mai greu fiind aglomerat hotelul iar eu nu am avut răbdare să-l aștept. Intru în cameră și cel mare dormea liniștit pe jos, căzuse din pat învelit în pătură. Îl pun înapoi, mai stau puțin cu el, că se cam smiorcăia și după ce sunt convins că a adormit la loc mă reîntorc. Când ajung acolo, toți îmi arătau poze făcute cu voluptoasa dansatoare din buric ce s-a mișcat și pe la mese și i-a încântat, chiar și soția mea a fost fascinată de prestația acesteia.
Supărat nevoie mare, mai comand o cola și îmi îmbrățișez soția pe care o asigur că nu-i o mare pierdere pentru mine atât timp cât știu că familia îmi este în siguranță, dar... mă străduiesc, ce-i drept, să îi smulg promisiunea că îmi va face ea un astfel de dans.