sâmbătă, 29 septembrie 2012

SuperBlog 2012

   Am aflat de la InacheLand că începe o noua competiție de blogging pe SuperBlog 2012 și m-am hotărât să particip și eu. Anul trecut mă întreba pe mine de nu știu ce tehnologie, știindu-mă mai în temă, dar eram depășit. Așadar e un prilej foarte bun să fiu la curent cu ce mai e nou în domeniul tehnologiei și să-mi testez talentul literar și abilitățile de marketing. Vorba vine talent dar dacă nu încerc nu o să știu niciodată dacă am sau nu înclinații.

Ce este SuperBlog? Uite aici:


Despre SuperBlog, cu partenerii si laureatii from videosifoto.ro on Vimeo.

8 comentarii:

Echipa SuperBlog spunea...

Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start maine, 1 octombrie! Succes! :)

Dan Niculescu spunea...

Mult succes! Si eu sunt la prima participare!

Constantin spunea...

Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
Deci, sa inceapa competitia! :)

Inache spunea...

hehe, te-am corupt :D baftă, doru!

Doru Stoica spunea...

Mulțumesc, baftă și vouă.

Doru Stoica spunea...

Cam da :)

Cosmin spunea...

Un blog foarte frumos ! Felicitarile mele.

Doru Stoica spunea...

Mulțumesc Cosmin ;)